PERĖMĘS SAVYBES IŠ „ROYAL ENFIELD“, KURIS TARNAVO KAREIVIAMS KOVOJANT DYKUMOSE.
ISTORIJA
KLASIKINĖ „DYKUMŲ AUDRA“ ATKELIAUJA SU „SMĖLIO“ PIEŠINIO SCHEMA, PRIMENANČIA KARO ERĄ. LAIKUS, KAI „ROYAL ENFIELD“ MOTOCIKLAI ĮRODĖ SAVO GALIMYBES IR VERTĘ KOVOJE, NEPRIKAIŠTINGAI TARNAUDAMI KAREIVIAMS ŽIAURIOMIS DYKUMŲ SĄLYGOMIS. ŠIS MOTOCIKLAS SUTEIKS JUMS ŠIUOLAIKINIO MOTOCIKLIZMO MALONUMUS, TUO PAČIU ATSPINDĖDAMAS AMŽINOS KLASIKOS STILIAUS DVASIĄ.
LEGENDINIS PATIKIMUMAS
NESVARBU AR JŪS VAŽIUOJATE KALNAIS, AR SKRIEJATE LYGUMOMIS, SU ŠIO MOTOCIKLO PALIKIMU IR LAIKO PATIKRINTU VEIKSMINGUMU, TAI YRA MAŠINA, KURIA GALITE PASITIKĖTI.
NESENSTANTIS STILIUS
AUTENTIŠKAS POKARIO DETALUMAS, PAPILDYTAS IŠLIETU PRIEKINIŲ ŽIBINTŲ KORPUSU, KURO BAKO VINTAŽINE GRAFIKA IR SENOJO PASAULIO SPALVŲ PASIRINKIMU.
VAŽIAVIMO KOMFORTAS
VIENOS DALIES SĖDYNĖ SU SPYRUOKLĖMIS IR PASIRINKTINAI UŽPAKALINĖ SĖDYNĖ PATOGIAM VAŽIAVIMUI BET KOKIU PAVIRŠIUMI.
KAINA
5800€
Specifikacijos
Tipas | Vieno cilindro, keturtaktis |
Kubatūra | 499 cc |
Aušinimas | Oru aušinamas |
Eiga x Diametras | 84 x 90 mm |
Kompresija | 9.5:1 |
Sukimo Momentas | 41.3 N•m / 4000 rpm |
Maksimali Galia | 20 kW (27.2 hp) / 5250 rpm) |
Degimas | Elektroninis uždegimas, ECU |
Pavaros | 5 |
Kuro Padavimas | EFI (Įpurškimas) |
Starteris | Elektrinis / kojinis |
Ilgis x Plotis x Aukštis | 2140 x 790 (be veidrodėlių) x 1090 (be veidrodėlių) mm |
Ratų Bazė | 1380 mm |
Prošvaisa | 135 mm |
Svoris (Pilnai Paruošto t.y. Su Skysčiais ir 90% degalų) | 196 kg |
Max. Bagažinių Krova | 170 kg |
Degalų Bako Talpa | 13.5 L |
Rėmas | „Single downtube“ |
Pakaba | Priekis: Teleskopinė, 35 mm šakės, 130 mm eiga; Galas: Svirtinė šakė, 80 mm eigos, reguliuojami dujiniai amortizatoriai; |
Stabdžiai | Priekis: 300 mm diskas, ABS Galas: 240 mm diskas, ABS |
Padangos | Priekis: 90/90 – 19; Galas: 110/80 – 18; |