MOTOCIKLISTŲ IKONA NUO 1932
ISTORIJA
TAI, KAS PRASIDĖJO 1932, TEBEKURIA TIKRUS MOTOCIKLIZMO POTYRIUS VISOMS VAIRUOTOJŲ KARTOMS. „BULLET“, ESMINIS „ROYAL ENFIELD“ MOTOCIKLAS, KURIS ŠIANDIEN YRA ILGIAUSIAI NAUDOJAMAS MOTOCIKLAS ISTORIJOJE IR JIS VIS DAR YRA GAMINAMAS. UNIKALUS, RANKOMIS DAŽYTAS KURO BAKAS, IŠSKIRTINIS DUSLUS GARSAS IR GYVAS „ROYAL ENFIELD“ PAPRASTO DIZAINO FILOSOFIJOS ĮRODYMAS BEI TVIRTA KONSTRUKCIJA DARO „BULLET“ GYVU PAVELDU ANT DVIEJŲ RATŲ.
IKONIŠKAS DIZAINAS
ATVIRAS VARIKLIS, RANKŲ DARBO DETALĖS, PAGAMINTOS IŠ CHROMO, IR MŪSŲ FIRMINĖS RANKOMIS PIEŠTOS JUOSTOS SUKURIA NEPAKARTOJAMOS IŠVAIZDOS MOTOCIKLĄ.
PRAVAŽUMAS – KELIAUK KUR NORI
LEIS JUMS PATOGIAI SĖDĖTI BET KOKIAME KELYJE, NESVARBU, KUR JŪS KELIAUTUMĖTE. JO IŠSKIRTINIS DUSLUS GARSAS PRISIDEDA PRIE MOTOCIKLO ĮSPŪDINGOS IŠVAIZDOS.
LEGENDINIS PATIKIMUMAS
DEŠIMTMEČIUS PATIKIMAS MOTOCIKLAS, KURIUO GALIMA GABENTI SUNKIUS KROVINIUS DĖL JO PATVARUMO IR VEIKSMINGUMO. NEPRIKLAUSOMAI NUO TO, KĄ NORITE VEŽTI, TIESIOG PRISEKITE IR VAŽIUOKITE.
KAINA
4900€
Specifikacijos
Tipas | Vieno cilindro, keturtaktis |
Kubatūra | 499 cc |
Aušinimas | Oru aušinamas |
Eiga x Diametras | 84 x 90 mm |
Kompresija | 9.5:1 |
Sukimo Momentas | 41.3 N•m / 4000 rpm |
Maksimali Galia | 20 kW (27.2 hp) / 5250 rpm) |
Degimas | Elektroninis uždegimas, ECU |
Pavaros | 5 |
Kuro Padavimas | EFI (Įpurškimas) |
Starteris | Elektrinis / kojinis |
Ilgis x Plotis x Aukštis | 2140 x 810 (be veidrodėlių) x 1110 (be veidrodėlių) mm |
Ratų Bazė | 1380 mm |
Prošvaisa | 135 mm |
Svoris (Pilnai Paruošto t.y. Su Skysčiais ir 90% degalų) | 196 kg |
Max. Bagažinių Krova | 170 kg |
Degalų Bako Talpa | 13.5 L |
Rėmas | „Single downtube“ |
Pakaba | Priekis: Teleskopinė, 35 mm šakės, 130 mm eiga; Galas: Svirtinė šakė, 80 mm eigos, reguliuojami dujiniai amortizatoriai; |
Stabdžiai | Priekis: 300 mm diskas, ABS Galas: 240 mm diskas, ABS |
Padangos | Priekis: 90/90 – 19; Galas: 110/80 – 18; |