The all-roadster

ROYAL ENFIELD GUERRILLA 450 BUVO SUKURTAS VAIRUOTOJŲ, NE ROBOTŲ, KAD BŪTŲ PRITAIKYTAS VAŽIUOTI TIKRAME PASAULYJE.

DAUGIAU RYŽTO VAŽIUOJANT VISUR

SUKURTAS KIEKVIENO LYGIO MOTOCIKLININKUI, TURINČIAM BET KOKIO LYGIO VAŽIAVIMO PATIRTĮ, JIS UŽTIKRINA MAKSIMALŲ POJŪTĮ IR VERŽLUMĄ, NESVARBU, KOKIAME GALIOS DIAPAZONE ESATE. PATOGI VAŽIAVIMO POZICIJA, IDEALUS SĖDYNĖS AUKŠTIS IR ITIN GERAI REAGUOJANTI VAŽIUOKLĖ PAVERČIA JĮ TOBULU MOTOCIKLU KASDIENAI, BET KOKIAM VAŽIAVIMUI – NUO MIESTO IKI UŽMIESČIO KELIŲ.

TIKRO RODSTERIO SUGRĮŽIMAS

GUERRILLA 450 – TAI SUGRĮŽIMAS PRIE TO, KOKIE VISADA TURĖJO BŪTI ROADSTERIAI: PUIKIAI VALDOMI, INTUITYVŪS IR PUIKIAI VAŽIUOJANTYS VISAME GALIOS DIAPAZONE. ŠIS MOTOCIKLAS BUVO TIKSLIAI SUKONSTRUOTAS, KAD TEIKTŲ GRYNĄ MALONUMĄ.

SPALVOS

GALIMOS SPALVOS

KAINOS

Base 5390€
Mid 5490€
Top 5590€

Specifikacijos

Tipas Vieno cilindro, DOHC
Kubatūra 452 cc
Aušinimas Aušinamas skysčiu
Eiga x Diametras 84 x 81.5 mm
Kompresija 11.5:1
Sukimo Momentas 40 N•m / 5500 rpm
Maksimali Galia 29.44 kW (47 hp) / 8000 rpm
Starteris Elektrinis
Pavaros 6
Kuro Padavimas EFI (Įpurškimas)

Ilgis x Plotis x Aukštis 2145 x 833 x 1125 mm
Ratų Bazė 1440 mm
Prošvaisa 169 mm
Svoris (Pilnai Paruošto t.y. Su Skysčiais ir 90% degalų) 184 kg
Max. Bagažinių Krova 191 kg
Degalų Bako Talpa 11 L

Rėmas Plieninis, vamzdinis rėmas, kuriame variklis naudojamas kaip vienas elementas
Pakaba Priekis: Teleskopinės šakės 43 mm, 140 mm eigos;
Galas: Mono amortizatorius su švaistikliais, 150 mm eigos;
Stabdžiai Priekis: 310 mm ventiliuojamas diskas, dviejų stūmoklių hidrauliniai diskiniai stabdžiai
Galas: 270 mm ventiliuojamas diskas, vieno stūmoklio suportas dviejų kanalų ABS
Ratlankiai Priekis: 120/70 x 17”;
Galas: 160/60 x 17”;

REGISTRUOKIS BANDOMAJAM VAŽIAVIMUI!

IŠBANDYK DABAR

Galerija