The all-roadster
ROYAL ENFIELD GUERRILLA 450 BUVO SUKURTAS VAIRUOTOJŲ, NE ROBOTŲ, KAD BŪTŲ PRITAIKYTAS VAŽIUOTI TIKRAME PASAULYJE.
DAUGIAU RYŽTO VAŽIUOJANT VISUR
SUKURTAS KIEKVIENO LYGIO MOTOCIKLININKUI, TURINČIAM BET KOKIO LYGIO VAŽIAVIMO PATIRTĮ, JIS UŽTIKRINA MAKSIMALŲ POJŪTĮ IR VERŽLUMĄ, NESVARBU, KOKIAME GALIOS DIAPAZONE ESATE. PATOGI VAŽIAVIMO POZICIJA, IDEALUS SĖDYNĖS AUKŠTIS IR ITIN GERAI REAGUOJANTI VAŽIUOKLĖ PAVERČIA JĮ TOBULU MOTOCIKLU KASDIENAI, BET KOKIAM VAŽIAVIMUI – NUO MIESTO IKI UŽMIESČIO KELIŲ.
TIKRO RODSTERIO SUGRĮŽIMAS
GUERRILLA 450 – TAI SUGRĮŽIMAS PRIE TO, KOKIE VISADA TURĖJO BŪTI ROADSTERIAI: PUIKIAI VALDOMI, INTUITYVŪS IR PUIKIAI VAŽIUOJANTYS VISAME GALIOS DIAPAZONE. ŠIS MOTOCIKLAS BUVO TIKSLIAI SUKONSTRUOTAS, KAD TEIKTŲ GRYNĄ MALONUMĄ.
KAINOS
Base 5390€
Mid 5490€
Top 5590€
Specifikacijos
Tipas | Vieno cilindro, DOHC |
Kubatūra | 452 cc |
Aušinimas | Aušinamas skysčiu |
Eiga x Diametras | 84 x 81.5 mm |
Kompresija | 11.5:1 |
Sukimo Momentas | 40 N•m / 5500 rpm |
Maksimali Galia | 29.44 kW (47 hp) / 8000 rpm |
Starteris | Elektrinis |
Pavaros | 6 |
Kuro Padavimas | EFI (Įpurškimas) |
Ilgis x Plotis x Aukštis | 2145 x 833 x 1125 mm |
Ratų Bazė | 1440 mm |
Prošvaisa | 169 mm |
Svoris (Pilnai Paruošto t.y. Su Skysčiais ir 90% degalų) | 184 kg |
Max. Bagažinių Krova | 191 kg |
Degalų Bako Talpa | 11 L |
Rėmas | Plieninis, vamzdinis rėmas, kuriame variklis naudojamas kaip vienas elementas |
Pakaba | Priekis: Teleskopinės šakės 43 mm, 140 mm eigos; Galas: Mono amortizatorius su švaistikliais, 150 mm eigos; |
Stabdžiai | Priekis: 310 mm ventiliuojamas diskas, dviejų stūmoklių hidrauliniai diskiniai stabdžiai Galas: 270 mm ventiliuojamas diskas, vieno stūmoklio suportas dviejų kanalų ABS |
Ratlankiai | Priekis: 120/70 x 17”; Galas: 160/60 x 17”; |