Lengvoms kelionėms
ISTORIJA
„Meteor“ atspindi amžiną važiavimo motociklu esmę, važiavimo atsipalaidavus dvasią; tai yra paprastas grynakraujis kruizeris su klasiškais kontūrais ir nesenstančiais dizaino elementais, kuris yra pasiruošęs skrieti atvirais greitkeliais ir tai pat lengvai susidoroti su iššūkiais važiuojant mieste.
Skriejimas laiku
„Aš augau 1980-aisiais metais, todėl savo atmintyje motociklą matau kokio nors kruizerio tipo. Tai nereiškia, kad aš buvau vaikinas, mėgstantis kruizerius. Tiesiog, kai kažko matai labai daug, tai tampa tam tikru šablonu ir, šiuo atveju, aistra! Savo vėlyvoje paauglystėje dėl to, kad dažnai mačiau motociklus, buvau sužavėtas esmingiausio amerikietiško stiliaus kruizerio idėja – be to, pirmasis motociklas, kurį iš tikrųjų gyvai pamačiau ir iš karto įsimylėjau, buvo „Royal Enfield“ miesto motociklas.
Nauja širdis
„Meteor“ motociklo širdyje yra naujasis oru-alyva aušinamas, 349cc variklis su vienu paskirstymo velenu, esančiu variklio galvutėje (SOHC), su būdingu ilgu taktu ir elektronine kuro įpurškimo sistema, sukuriančia tolygią suvaldomą galią ir daug žemų apsukų. Tęsiant paprastų vieno cilindro variklių legendą, naujasis variklis pulsuoja vidiniu ritmu, kuris išskirtinai būdingas „Royal Enfield“ motociklams.
Gracingas judėjimas
Su pagerinta važiuoklės struktūra, patogia važiavimo padėtimi, sustiprinta stabdymo kokybe, aukštos specifikacijos pakaba ir jautriu galios tiekimu „Meteor“ motociklas praskaidrina važiavimo atsipalaidavus pasaulį. Visiškai nauja stipresnė, standesnė ir patvaresnė važiuoklė yra sukurta tam, kad būtų išlaikytas stabilumas ir manevringumas važiuojant tiesiai ir posūkiuose bei būtų nepaveiktas važiavimo komfortas.
SPALVOS
KAINA
Meteor Fireball 4790 €
Meteor Stellar 4890 €
Meteor Supernova & Aurora 4990 €
Specifikacijos
Tipas | Vieno cilindro, keturtaktis, SOHC |
Kubatūra | 349 cc |
Aušinimas | Oru su tepalo aušinimu |
Eiga x Diametras | 72 x 85.8 mm |
Kompresija | 9.5:1 |
Sukimo Momentas | 27 N•m / 4000 rpm |
Maksimali Galia | 15 kW (20.2 hp) / 6100 rpm) |
Degimas | Elektroninis uždegimas, ECU |
Pavaros | 5 |
Kuro Padavimas | EFI (Įpurškimas) |
Starteris | Elektrinis |
Ilgis x Plotis x Aukštis | 2140 x 845 (be veidrodėlių) x 1140 mm 1310 mm(su stiklu) |
Ratų Bazė | 1400 mm |
Prošvaisa | 170 mm |
Sėdynės aukštis | 765 mm |
Svoris (Pilnai Paruošto t.y. Su Skysčiais ir 90% degalų) | 191 kg |
Max. Bagažinių Krova | 184 kg |
Degalų Bako Talpa | 15 L |
Rėmas | „Twin Downtube Spine“ |
Pakaba | Priekis: Teleskopinė, 41mm šakės, 130mm eiga; Galas: Dvigubi reguliuojami amortizatoriai; |
Stabdžiai | Priekis: 300 mm diskas, ABS Galas: 270 mm diskas, ABS |
Padangos | Priekis: 100/90-19 M/C 57P; Galas: 140/70-17 M/C 66p; |